onsdag 4 augusti 2010

Sparkdräkt i det mysiga trolltyget


Sparkdräkt i det mjuka trolltyget från just det - Mjuka tyger.

Knäppning i grenen samt vid halsen. Benen på denna är lite kortare och överdelen lite längre så det blir lite "haremkänsla" av det. Mudden är militärgrön och den smälter in i bakgrunden på bilden ser jag nu....

Sen vill jag påminna om att alla mina plagg går att få i valfritt tyg och storlek mellan 50-116. Bor du i närheten av Motala är du varmt välkommen till min lilla syateljè för att själv titta och känna på tygerna.

Exempelvis kan man sy sparkdräkten med lång ärm eller utan ärm om man hellre föredrar body under, eller kanske knäppning fram och luva på den, det går att få den i enfärgat tyg och kanske med namntryck eller några roliga stämplar ja det gäller för dig som kund att fantisera fritt så ska jag försöka sy därefter...;)

Är du som förälder sugen på en sparkdräkt så ska du kolla in den här länken http://www.onepiece.se/ :D

Inga kommentarer: