lördag 2 oktober 2010

AVSLUTAD! TÄVLING Vinn en mössa


Lottar ut en mössa i valfritt tyg och storlek. (Du kan även välja flisfodrad och med textiltryck om du vill)

För att delta i tävlingen så skriver du en kommentar till detta inlägg för att dubbla din chans att vinna så länkar du till tävlingen via din blogg/hemsida alternativt delar min blogg på din facebokksida. Obs skriv 2 kommentarer om du länkar då jag drar en vinnare av antalet inlägg.

Glöm inte skriva din mailadress i kommentaren om du kommenterar som anonym!

Hoppas många vill vara med att delta.:)

Tävlingen avslutas söndagen den 10 oktober.

Lycka till

59 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med!!! Adde skulle ju behöva en mössa!! ;)
Camilla

Jessica Edström sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Jessica Edström sa...

Länkar tillmin blogg med!

Anonym sa...

Vem kan missa denna chans? Självklart vill jag va med och tävla.

svesse11@hotmail.com

Angelica Wickius sa...

Klart man är med kanonfina mössor. Vill ha en sådan till Benjamin.

Jessica sa...

Jag e med o tävlar! Med så finfina kläder måste man ju det!! :)

jessica sa...

länkade till facebook me! :)

Anonym sa...

Moltas mamma vill oxå ha en mössa, hoppas på samma tur som sist=]

Anonym sa...

Jag är också med kommer ju förhoppningsvis snart en ny piri-piri användare /Karin

Karin sa...

Fixa en länk också :-)/Karin

Anonym sa...

Jag skulle behöva en Lucas har så många :) kram
Johanna

evamar sa...

Jag är med.

evamar sa...

Och vill ha två lotter.

Spacegirl sa...

Jag är med :-)


Spacegirl_@spray.se

Spacegirl sa...

Jag tar två lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/2010/october/utlottning-hos-piri-piri.html

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, länk kommer i nästa kommentar

info@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Här har jag tipsat om tävlingen = lott 2

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/mossa-1010.html

info@annakarlsson.se

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill självklart vara med och tävla om en av dina fina mössor!

AnnapåGrönkulla sa...

Och tipsat om tävlingen har jag gjort här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/10/tavlar-hos-piri-piri.html

MT - mariettetrempenau@hotmail.com sa...

jag är självklart med!

Cecilia sa...

Jag är gärna med i utlottningen av en toksöt personlig mössa!
(cutest snabel-a hotmail punkt it)

JoHaNNa sa...

jag är med och tävlar med en lott :)

Josefine sa...

Jag är gärna med!

Elin J sa...

Jag vill också vara med! =)

*håller tummarna*

KRAM

Anna sa...

Jag e med jag länkar både på facebook och min blogg=)

Anna sa...

Sådär nu ligger den ute både på facebook och min blogg..Nu håller jag tummarna:)

Anonym sa...

Nu är du med på facebook oxå! Nu håller Moltas tummarna för mamma!

Bodil sa...

En snygg mössa är precis vad Elton skulle behöva till sina nya kläder som är på G!

Elle sa...

Den här chansen får vi ju inte missa,Vilmer o jag är gärna med i utlottningen av de finfina mössorna! Hoppas på tur! :)

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag vill vara med :)

emeli_falk@hotmail.com

Elle sa...

Nu har jag länkat också

Lillan sa...

super fina mössor. vinner gärna en till min lilla dotter.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/mossa.html

mail: litenmentuff@live.com

Lillan sa...

super fina mössor. vinner gärna en till min lilla dotter.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/mossa.html

mail: litenmentuff@live.com

bakformen sa...

Hejsan, jag vill gärna vara med och tävla om en härlig mössa inför höst- och vintern.

Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Vi är jättegärna med och tävlar :)
Loon@live.se

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är med.

Extra chans: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2010/october/mossa.html

Cicci sa...

´Jag vill absolut vara med o tävla. :)

ciszi@hotmail.com

Cicci sa...

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/10/10-oktober-valfri-mossa.html#comments

ciszi@hotmail.com

liselotte sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla, liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Jag har även länkat för ytterligare en lott http://liselottess.blogspot.com/2010/10/mossa-10-okt.html

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Jag vill självklart vara med!
Håller tummarna!

Ha det gott så länge!

Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Mattias sa...

Jag länkar givetvis också för en extra vinstchans, det inlägget hittar du här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/mossa-10-okt-1.html

Ha det gott så länge!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Madelene & Vincent sa...

Gud så fina mössor, vi vill självklart vara med och tävla! :D
Kramar /Framiljen Larsson/Sjölin

Madelene & Vincent sa...

Har självklart länkat: http://maddeluttten.blogg.se/2010/september/vi-tavlar.html
Kramar!

Emma sa...

Vill vara med =) En mössa till brorsonen skulle göra honom glader!
iceblueeyes_85@hotmail.com
/Emma

Mamma Mia sa...

jag vill jättegärna vinna en mössa med Greta på,,

Lena sa...

jag vill vara med i tävlingen. länkat bloggen på fb. (dessutom bjudit in vänner till din sida där :) )

Lena sa...

eftersom jag länkat kommer här en till kommentar. nu håller jag tummarna för att dragningen e på min sida :)

Bengt sa...

Jag är med och skulle vilja vinna en mössa. Bengt empty_heart@live.se

Ylva sa...

Är jättegärna emd och tävlar om en supersöt mössa :)

kramar
choklad@gmail.com

stina ljungmark sa...

nu är jag oxå med i utlottningen...länkade på fb :-)

Inga-Lill sa...

Jag är med och tävlar :) hälsningar inga-lill famwarnil@hotmail.com

Annica sa...

Jag vill vara med.


bloodsband@live.se

petra sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar

Linda sa...

jag har även länkat

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-mossa-1010.html

malin_rautila@hotmail.com sa...

Jag är med såklart och hoppas på tur! Jag länkar också i nästa inlägg! Ha det bra så länge!
Kramar Malin

Malin_rautila@hotmail.com sa...

Länken hittar du här: http://theotott.blogg.se/2010/october/mossa-10-okt.html

Hoppas på tur!
kram malin

Emelie, Elliotts mamma o gravid me nr2 sa...

wow, rolig tävling =) jag skulle faktiskt vilja ha en fleecefodrad svart mössa med stjärnor på till min snart 2-åriga son =) hoppas på tur =)

emjo_83@hotmail.com