söndag 10 april 2011

Somriga Klänningar

Den här klänningen gav mig ordentligt huvudbry..

Den är egentligen inte så svårsydd men jag krånglade väl till det lite för mig.

Igår kväll när jag jobbade med den så var jag nära att meddela beställaren att jag inte lyckades med klänningen men så tänkte jag efter och tänkte att NEJ klänningen ska inte vinna över mig!! Så efter lite sömn på saken så gav jag mig på det idag igen, och till slut blev den faktiskt rätt bra ändå. :)

Baksidan är i enfärgad brun jersey och knapparna är bruna med en tryckt blomma i.

Denna är i stl 86


Påsydda fickor med vita kantband


Alla klänningar, bodys tröjor mm upp till storlek 86 gör jag med tryckknappar vid halsen om inget annat önskas. Vill man ha tryckknappar på större storlekar är det viktigt att man inte glömmer att nämna det i beställningen.


Molnklänning i stl 92 med 2 fickor fram med vita kantband

Inga kommentarer: