fredag 22 juli 2011

One Piece lejon

























































Då har även Neville fått sig en One Piece
Och jag aldrig förut sytt något som uppskattats så mycket av barnen. De älskar dom verkligen och vill inte ta på sig något annat just nu, vilket är både roligt och lite oroande...;)

På denna tog jag lejontyget med lejonhuvud framtill och lejonrumpor bak och på luvan, ärmarna och i luvan blev det enfärgat brunt.
Nu är brun mudd totalt slut.. men det kommer mer i veckan som som tur är..:)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Helt underbara overaller!! Jag gillar särskilt den med lejonen - så retroskön! :) Jag förstår att barnen älskar dem!

Fangoria sa...

Wow så läckra!!!

Liten Lucky sa...

Wow!!! Gud vilke härlig overall!! Dum var jag som inte köpte nat lejontyg...

Piri-Piri sa...

Tack :)
vad glad jag blir för era kommentarer :D
Nu är jag helt såld på att sy sådana här overaller. vill sy fler NUU! :)