söndag 26 december 2010

Garnfärger...

Har gått igenom garnkassen...
och klippt till provbitar av samtliga färger.
Lovikkagarnerna ska jag försöka få in på tygforumet så att man kan se färgerna och respektive nummer.
Färgproverna på "brodyrgarnerna" blir nog svårare för det är så fasligt många, så där får man väl helt enkelt försöka få fram passande färger med kommunikationen oss emellan om man inte har möjlighet att se dom "live".
Personligen så tycker jag 3 trådar av en färg men i olika nyanser är finast, men smaken är som baken...
Lovikkagarnerna jag lägger upp är dom färgerna jag har mest av och kan ta hem mer när dom tar slut. Sen har jag några färger till men inte i några stora mängder så dom har jag inte gjort prover på, det är bla grå med svarta "stänk", cerise, marin och så är det nån mer.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Här är en liten kille som testar sina Piri-Piri kläder han fått i julklapp! http://joosefinea.blogspot.com/2010/12/dagens-outfit-101227.html

Josefine sa...

Ja det får du göra! :)