söndag 31 juli 2011

En semestervecka på Jammerbukten och lite nya tyger..

































































Nu är vi hemma igen efter att ha tillbringat 1 vecka i blokhus i nordligaste Jylland i Danmark. Det är helt klart det bästa stället att semestra på tycker jag, jag har tillbringat många semesterveckor där sen jag var liten. Har man aldrig varit där och upplevt de vita breda stränderna där man får köra med bil och de stora sanddynorna och de nästintill ständiga vågorna och de små trevliga byarna utmed stränderna.. ja då ska man helt klart åka dit!! :)
Under en shoppingtur i Looken så sprang jag på 3 fina vaxtyger som jag inte kunde motstå i rosa, lila och orangeprickigt (Bild ovan). Under tiden vi varit borta så har det även hunnit landa ett paket från Stoff och Stil med påfyllning av diverse mudd, velour och sweetshirttyg men även en bit av ett randigt manchestertyg (Bild ovan)

Tog även med en bild på en beställning som tidigare levererats och som var en present, ett par jeans med gröna muddar samt namn VILLE med gröna sömmar på rumpan och till det en matchande tröja i nya snigeltyget.

1 kommentar:

Åsa sa...

Har också fått hem det randiga tyget ! :-)