lördag 5 november 2011

Tyger beställda..
































De här tygerna blev inköpta i helgen då det var syfestival i Älvsjö..:)
På mässan sprang jag även på tjejen som ritat min Piri-Piri logga (knastroll) det var väldigt roligt att hon uppmärksammade loggan på mina barns kläder och frågade om det är jag som är "Piri-Piri", så himla roligt! :)

Fotot blev inge bra på tygerna, men färgerna på stjärnorna är röda och cerisa!

Sen blev det ett par velourbyxor till grabben lite paniksydda i torsdags morse då jag insåg att alla hans byxor låg i tvätten...:S

Nu har jag även beställt lite av det nya tygerna ni kunnat rösta på från LiandLo och det blev prickar: röda, rosa och turkosa samt båda varianterna på stjärnor!
Sen har det även kommit förhandsbeställning på ett
astronauttyg som ni inte kunnat rösta på utan där tog jag mig friheten att bestämma själv, att det vill jag ta hem! ;) Hoppas ni gillar det!!

Inga kommentarer: