onsdag 28 december 2011

Obs sista chansen till party på de gamla "villkoren"

Har bestämt mig för att ändra lite på "villkoren" vad gäller homepartyn
Har förstått att jag nog är lite för generös vad gäller rabatt och kravet på antalet gäster...
Men för att alla ska få en chans så lägger jag nu ett sista tom datum som jag måste ha in bokningarna eller iallafall ett preliminärt datum för att man ska få enligt rabatten jag har och har haft.. vilket är:

*minst antal gäster 4 st utöver värdinnan
* 150:- att handla för samt 15% på hela beställningssumman
* Mer än 10 stycken gäster ytterligare 150:- att handla för
* Total beställningssumma på mer än 5000:- 20% istället för 15%

Du kan välja att ha partyt i november om du vill men jag måste ha din bokning senast den 15 januari, då vi bestämmer ett preliminärt datum iallafall om du inte kan bestämma ett fast direkt.

Vad det kommer att bli för "villkor" sedan har jag inte helt bestämt men det kommer var större krav på gäster ju längre jag måste åka samt lite mindre rabatt.. återkommer med det när jag bestämt mig helt.

Men som sagt boka ett party senast den 15 januari
är du intresserad maila mig då på piri--piri@live.se

Inga kommentarer: