söndag 25 mars 2012

Glest mellan inläggen...


Bodysuite


Jeans med namnapplikation i omvänt jeanstyg med rosa söm
 samt en liten knutmössa


Vändbar mössa. andra sidan ser ni längre ner i inlägget..


Personlig filt


T-shirt i pinvintyget mörk jade


Personliga mössor i nytt strykapå matrial
finns även silver med glitter, svart med glitter, turkost med glitter, reflex, helsvart, heltvitt och guld utan glitter

Personlig filt med en dinosaurie

personlig filt


Personliga mössor (bagymodell)


Personlig mössa (bagymodell)



andra sidan på den vändbara mössan..


Jo som rubriken säger.. det är glest mellan inläggen just nu.. och anledningen är att jag syr såklart!! men också att vi hela familjen haft en hemsk sjukperiod i form av öroninflammation och magsjuka.. så dom senaste veckorna har varit tuffa och jag har halkat efter en hel del!
Jag kämpar på allt vad jag kan för att få klart era plagg men hoppas ni har förståelse och tålamod med att det dröjer lite extra..:(

Sen måste jag just nu prioritera lite mössor eftersom vårmössäsongen är just nu och inte om 5 veckor..:/

1 kommentar:

Kicki sa...

Vad mycket fint du syr!!! Hur hinner du med?