torsdag 6 januari 2011

Ullig cardigan med elefantapplikation på ryggen

En ullig cardigan i imiterat pälstyg
Stl 86
Knäppning fram på denna, går även att få med blixtlås om man hellre önskar det.
Pälstyget är "korthårigt" och påminner om sådana ulluga tröjor/jackor man kan hitta till bebisar i klädbutikerna.
På ryggen sydde jag fast en elefantapplikation som jag klippt ut av en bild jag hittat på internet.
Applikationerna går att få i olika mönster. Men visst jag har mina begränsningar på hur pilligt det kan vara för att det ska bli bra.
Priset för en sån här applikation är 50:-
Namnapplikation 50:-
Vill man ha en enkel applikation tex en stjärna så är priset 20:-
Sen beror det ju lite på vad det är man vill ha, så priset är lite fall till fall hur pilligt det är. Fråga om du är osäker så får du ett pris innan du beställer så slipper det bli en överaskning när kläderna är klara och ska betalas.

Inga kommentarer: