torsdag 31 mars 2011

Jeans och T-shirt








Jeans till mina grabbar!

Det här är det nya jeanstyget jag fått hem, det lite tunnare och lite stretchigt.
Trots att det är tunnt så verkar det vara slitstarkt.

Jag valde att göra dessa med lite neutrala färger på muddarna då dom ofta har mycket färg på tröjorna.

Jag sydde även fast ett par stjärnor fram där jag lämnade en bit orört runt stjärnorna så att det fransar upp sig snyggt i tvätten. Idèn till det fick jag av min kusin Nelloli

Tog dock till lite lite på dessa, får öka på mer till nästa par...

Fickorna fram gjorde jag som dom är på vanliga jeans denna gång och inte påsydda som jag gjort tidigare

Sen blev det en t-shirt till Elliott i det nya aptyget.

Hoppas på att få ta ett par livebilder att lägga upp sedan.

Klickbara bilder!!

Inga kommentarer: