söndag 6 mars 2011

Lite gott och blandat

Pjamas i det mjuka djurtyget från jny-design stl 86



Idag på dan när Minstingen sov så passade jag på att sy lite och dom stora killarna åkte och tvättade bilen... till vilken nytta vet jag inte för den kommer vara lika skitig imorn igen men men...;)
Här kommer lite bilder på dagens arbete
Det saknas dock lite tryckknappar än..
Det får bli ett uppdrag för morgondagen då barnen gått och lagt sig nu. Det väsnas ju en hel del att slå dit dom... hade det varit sommar så hade man kunnat gå ut och göra det, men det är ju inget som lockar ikväll direkt...
Tänk.... ljusa kvällar och tempraturen fortfarande ligger runt 20 grader..... inte dumt alls men än får man väl vänta lite på det antar jag...:(

3 haklappar i vitt enfärgat vaxtyg med lite klatchiga kantband i grönt, gult och orange
Testade att sy två veck framtill på fickorna för att få dom att stå ut och inte lägga sig platt och därmed inte göra så mycket nytta...
Klänning och blöjbyxa i stl 80
Detta var tänkt som en beställning men jag missuppfattade en vän om vilket uggletyg hon menade..
men eftersom jag behöver fylla på shoppen och även visningsplagg inför kommande homepartyn och marknader så gör inte det något :)

Inga kommentarer: