torsdag 23 juni 2011

TÄVLING! Vinn ett par piratshorts i 80-talsmodell





















TÄVLING
Vinn ett par piratshorts i 80-tals modell i valfritt tyg och storlek mellan 50-140
Det går också få en kortare modell om man så önskar.

För att delta:
*Lämna en kommentar till detta inlägg

För att öka dina chanser att vinna gör följande:
* Länka från din blogg/hemsida
* Gå med i min facebookgrupp här
* Dela min blogg på din facebooksida
* Bli följare av min blogg

Skriv i din kommentar hur många av alternativen du gjort, varje * = 1 lott
Glöm inte skriva din mailadress i kommentaren

Dragning sker söndagen den 3 Juli

Hoppas du vill vara med att delta

Lycka till allesammans

13 kommentarer:

Therese Eklöw sa...

klart man vill vinna ett par shorts! dina kläder är ju jättefina!

stina sa...

Jag är med i tävlingen...om jag kommer på hur jag gör så länkar jag på min fb-sida....sen är jag en flitig följerska av bloggen och tycker mkt om dina kläder:-)

Anonym sa...

Jag är med som vanligt!!! Lägger på FB med !! Camilla/ Saga

Linda Persson sa...

Hej, hej! Som jag sa igår.. jag är inne o kikar så gott som varje dag :):)
/Linda, Denise mamma
(Bara kommenterat här)

Linda Persson sa...

Hej igen!
Tror allt jag lyckades få in en länk till din blogg också :)
/Linda, Denise mamma.

Elle sa...

Jag är med och tävlar!
/Elinor o Vilmer

Josefine sa...

Vi vill vinna finfina shorts.
Har länkat din blogg på min facebooksida, och är medlem på din facebooksida, och är inne och följer din blogg ofta.

/Josefine och Oliver

josefineri@spray.se

Linda Kantojärvi sa...

Klart man vill vinna ett par fina shorts till Jenny. Dom är ju så fina dina kläder. //Linda&Jenny

Linda Kantojärvi sa...

Hej igen !
Glömde skriva att jag är m i din fb-grupp även samt länkat din blogg och är följare av den .

Fröken Fräken sa...

Självklart vill jag vara med! Byxorna ser jättefina ut!

Jag har gått med i din FB-grupp och kommenterat här.

Liv sa...

klart man vill vinna :) en lott till mig :)
liv.hogmark@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag är med!! Jag har gillat på facebook, hittade dock ingen Dela-knapp, så jag kunde tyvärr inte göra det, men 2 lotter till mig :)

Mvh//Malin
grodmalin@gmail.com

Sofia / rufi design sa...

Jag hoppas jag inte är för sent ute och deltar med en lott genom att lämna en kommentar här!
/Sofia