tisdag 13 september 2011

"knyckte" 1 timma...













Ja idag knyckte jag 1 timma till att sy ett par jeans till grabbarna... :S
Speciellt stora grabben är i behov av en ny byxgarderob inför hösten och jag tycker inte jag ska behöva gå till lindex och köpa dom när jag syr själv.. så jag tog mig helt enkelt lite tid... hoppas på er förståelse.:)
Det blev i det nya ljusare jeanstyget som för övrigt är väldigt tunnt men jag tycker det verkar slitstarkt.. tiden får utvisa.
Eftersom tyget är ljusare så tyckte jag det passade med ett par färgtryck i svart på dom, det blev barnhänder under fickorna fram och en drake på rumpan. (Bilden blev lite mörk, men klicka gärna på den för att se den lite förstorad)
Stl 104 och stl 92
Muddarna blev i en fin mossgrön färg

1 kommentar:

Tiina sa...

Jisses va duktig du är!!