söndag 13 november 2011

Ups Jag skulle ju bara beställa 1 meter mudd...































































Ja som sagt jag gick in för att beställa lite limegrön mudd och det slutade med en desto större order... upptäckte ju att det kommit in mer utav tygerna från tyskland.. så det blev mer utav de turkos och gröna troll landskapen och sen lite nytt med rävar o olika färgvarianter.
Tyget med ferraribilar är beställt i samma order som råttorna och kommer hem i nästa vecka. (bilarna är velourtyg)

Jag tycker det är så himla roligt att sy som jag gör.. efter kunden önskemål! För det är kunden som 9 gånger av 10 ger mig ideèr och inspiration, jag bara syr..;)
Varianten med haklapparna är en kundidè, och jag tycker den blev jätte fin!
Många har frågat vad man kan göra med de fina dekorbanden.. och här är ett alternativ!

En haklapp utan dekorband kostar 60:- eller 3 för 150:- men en haklapp med dekorband kommer kosta 75:-/st eller 3 för 200:-
Ni som redan beställt kommer att betala det billigare priset eftersom det var det som sades då..

3 kommentarer:

Eleonore sa...

Hejsan. Fick filten med namnet Millie i dop present och jeansen med samma namn, jätte fint gjort verkligen! :)

Karin sa...

Jättefiffigt med Farbenmixbandet på haklappen. Me like!

Fangoria sa...

Som alltid så mycket fint sytt! Tack för tipset om band på haklapp!! =)