onsdag 12 januari 2011

Lite av dagens arbete och så kom Tyget med rödluvan idag..:)

Body stl 86
Tyg: Interlock från Stoff och stil
jag har tidigare inte tyckt att det här med syskonmatchning varit något jag trodde jag skulle vilja ha på mina barn...
men nu är det just det jag sitter och syr har jag märkt...:/
Jag försöker att inte alltid sy exakt likadana plagg utan att en kanske har tyget på en tröja och den andra på ett par byxor...
Fast denna gången blev det visst exakt lika... igen...ups ;)
Snart skiljer det inte mycket i storlek på kläderna jag gör till dom..trots att det skiljer 1,5 år på dom..
Min lilla kille har större mått på midjemudden en vad min stora kille har...:)
Idag kom tyget med rödluvan...
Väldigt gulligt men det passar väl inte på killkläder tyvärr...:( ;)

Inga kommentarer: