torsdag 13 januari 2011

Och idag kom dom andra tygerna..:)


Brun jersey med fordon och grön interlock med djur
Det gröna djurtyget tog jag inte så mycket utav, utan det var mest för jag ville ha till en pjamas till Neville, men det kommer att räcka till något mer än det, så maila om du är sugen på att beställa något i det tyget innan det tar slut...
Och det är samma sak med dom här tygerna som med dom flesta övriga jag har, att gillar ni dom så låt mig få veta så jag vet om jag ska ta hem större mängder innan dom försvinner. För det är det som är grejen med dom här "specialritade" tygerna att dom trycks inte i så stor mängd utan brukar försvinna efter några månader. och det är ju tråkigt när man gillar någon speciell och man inte kan få tag på mer, men samtidigt så är det roligt att det inte finns stora mängder utan då kan man få känna sig lite speciell och det är ingen jättestor risk att man möter någon med likadant tyg..:)

Inga kommentarer: