måndag 4 april 2011

Tyger...



Idag kom tygerna från Usa

Det blev mycket elefanter och giraffer i en härlig färgmix

De var i lite mer vävd bomull (stelare) än vad jag räknat med

men det kommer att funka bra till solhattar.

De blir dock tyvärr inte lika sköna till barnvagnsfiltar men visst det går till det också.

Det gula retroblommiga längst ner är precis likadant mönstrat som det gröna jag har.

Och rullen längst upp är vaxtyg.. trodde dock att jag beställde bomullstyg men är man inte bra på engelska så får man skylla sig själv.. men det blir bra det också, får bli haklappar av det istället.

Tänkte sy var sin solhatt till barna men nu återstår det bara att välja i vilket tyg... velar mellan turkost och svart...

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Hej, du har inga mer enfärgade trikå tyger en dom du har bild på?

Piri-Piri sa...

Hej!

Jag tittade över det nu och dom jag hade glömt lägga till var lila och svart.. det är nu fixat!

Har alltså: Röd, cerise, brun, saffransgul, lila, svart, orange, mörkgrön, stark ljusgrön och svart.

Vilken färg är det du önskar? Isåfall kan jag kolla om jag kan ta hem den...:)

MVh Annelie