söndag 22 maj 2011

Ett lite annat uppdrag...


Min mamma ville jag skulle namna några handdukar som skulle bli present till min morbror...
Såhär blev resultatet.
Mamma sa visserligen jag skulle köpa blå och röda handdukar men jag valde ändå att ta svarta för dom matchande bättre, sen sydde jag på namnen i frotté, rött på svart och svart på rött.

Jag har då alltså sytt fast dom med en vanlig symaskin, inte en sådan som man ställer in programmet och går och tar en fika och när man kommer tillbaka så är broderiet klart...!
Skulle visserligen vilja ha en sån symaskin men jag har inte 70 000kr att lägga på en sån och jag tror inte jag får någon när jag fyller 30 om 1,5 år heller så jag får nog nöja mig med min "vanliga"...;)

Skulle man vilja beställa sådan här namning på handdukar så tar jag idag 50:-/handduk och då får man köpa handdukarna själv. Vill man ha handdukarna också så kostar dom:
75:-/gästhandduk
100:-/vanlig "handhandduk"
150:-/mellanstor badhandduk
200:-/ stor badhandduk
(och då får man Kronborgs handdukar)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt resultat, men verkar väldigt pilligt...!?