måndag 9 maj 2011

Lite av vad man kan sy i dom nya elefant och girafftygerna

Fick lust att sy lite utav djurtygerna jag tog hem från Usa för en tid sedan. Det blev en solhatt och lite snuttefiltar med "pillappar" Jag tar 60:-/st för sådana.

Syr lite allt möjligt nu då jag syr upp ett litet lager inför Heda Marknad som jag ska stå på i sommar. (Heda ligger mellan rök och Omberg) Det är en ren hantverksmarknad och den är första lördagen juli varje år.

Har varit ute och sytt lite ikväll då jag passar på när barna lagt sig, och sen var jag ute och fotade och jag hörde hur de blodstörstande myggorna surrade i öronen på mig men jag tror jag klarade mig från att bli biten...

Har insett att vi inte har några blommor i trädgården förutom dessa små stackare. Och den som var lite vissen fick bli hatthållare...:)

Inga kommentarer: