onsdag 24 augusti 2011

Mössor och Personlig filt





















Håller just nu mellan beställningarna på att sy upp lite mössor inför kommande marknad nästa helg i Borensberg den 3 september.
Jag kan dock inte säga helt hundra att jag kommer att ha en plats, eftersom jag inte bokat innan. Utan det kommer jag först få veta dagen innan om jag kan få en reservplats..
hoppas det iallafall!

Idag blev det även sytt en filt i pirattyget (jersey) med turkos baksida och svart kantband och med namnet Viggo i svart på fleecesidan som syns när kanten på filten viks ner.


KLÄDPARTY..


Just nu finns det endast 2 platser kvar för klädparty innan jul och det är v 43 eller v 49
maila mig om du vill boka ett
piri--piri@live.se

1 kommentar:

Susanne sa...

Så himla fin filt och med namn på också, vet vad jag kommer beställa på klädpartyt!!!