måndag 22 augusti 2011

Nya tyger på ingång.. igen;)




































































Då ska jag försöka reda ut vilka tyger som är i vad...

* döskalle - manschester
* Svarta moln - både i velour och jersey
* rosa + svart Stjärnor - jersey
* rosa moln - jersey
* Blått bilar - interlock
* TURKOS verktyg - jersey (Obs ej grön utan turkos är beställd, men jag köpte sista biten av det så därför hann jag inte spara bilden på det innan den försvann)

Sen hoppas jag att dom nya tygerna från liandlo som jag visat bilder på tidigare kommer denna eller nästa vecka.

Sen kommer även lite påfyllning av muddtyger, men inga nyheter, men däremot så är gräsgrön och orange så gott som slut och inkommer inte i stoffs sortiment igen förens 10 oktober tyvärr.. har limegrön och mossgrön samt bränd orange.

Inga kommentarer: