måndag 24 oktober 2011

OnePiece med påsydda applikationer



















































Nu har jag tagit mig lite tid att sy en var sin onepiece till mina grabbar..

Dom är sydda i enfärgat sweetshirttyg med flossad baksida.
I luvan på den turkos/blå är det svart velour och i den andra enfärgad jersey
Applikationerna är påsydda "FÖR HAND" observera!! Det är alltså inte strykmärken eller sydda med sån där DYR symaskin där man kan ta en kopp te medans maskinen gör jobbet, utan jag har ritat och klippt ut dom i önskat tyg och sytt alla detaljsömmar med en "vanlig" symaskin!

Priset på applikationer liknande dessa skiljer och jag måste avgöra priserna fall till fall beroende på hur pilligt det är.
Funderar du på en applikation så maila mig vad du önskar tex döskalle eller dinosaurie.. så mailar jag alternativ tillbaka samt prisinfo.

Sköldpaddan tex är ju betydligt mer jobb med än gamen, gamen är endast kontursöm och på skölpaddan är det många detaljsömmar..

Inga kommentarer: