torsdag 31 maj 2012

Många favorittyger i detta inlägg!!


Vi börjar med helt egoistiskt.. detta är till min minsta.
Underbart tyg enligt mig!! Tog vitt kantband vid halsen, men tyckte att vit mudd vid ärmslutet nog inte var det lämpligaste så det blev gul där (hade nog egentligen behövt ta brun men så blev det inte..;))
Varför ha samma..?  


Syskonmatchning..:)


Även här syskonmatchning :)


Kul mix av tyger! :)


Singoalla modell


Egoistiskt igen.. mina grabbars!
Älskar detta tyget!!
Visste inte riktigt vad jag skulle ta för muddfärg.. tänkte först lime, men det stämde inte i nyans.. och sen tänkte jag gräsgrön men det tyckte jag blev för tråkigt, så jag slog till med orange!!


Super egoistiskt!!
Ett linne till mig själv..
Tog ju bara 3 år innan jag kom till skott..;)

1 kommentar:

od Andulky sa...

Så mycket fint! De orange muddarna till biltyget passade hur bra som helst, superfin kombo!!