lördag 2 juni 2012

Loppis utanför Piri-Piri Butiken


På torsdag den 7 juni finns det möjlighet att göra lite loppisfynd i samband med sitt besök i piri-piri butiken..

Det kommer vara jag och några vänner som säljer blandade loppisprylar. mest barnkläder och leksaker men även en del annat.

Jag kommer att publicera liknande info i min piri-piri grupp på facebook och om man delar den informationen på sin facebooksida så får man 10% rabatt på sin nybeställning hos piri-piri under torsdagen.


Loppisen kommer vara utanför butiken mellan kl 10 - 16
(butiken har dock öppet till kl 20, mina loppisgrejor kommer finnas kvar även till kl 20 men inte säkert att mina vänners prylar gör det..)

Butikens adress: Skogsgatan 25A Motala

VARMT VÄLKOMNA

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! Kul! Mvh maria