fredag 27 maj 2011

Dinosarie set















Tröja och Caprijeans stl 98
Det här är ett set jag haft i tanken att jag ska sy till min Elliott sen jag såg dinotyget första gången. Idag kom tyget på posten och jag var tvungen att sätta saxen i det direkt! :)
Bruna kantband och muddar på tröjan och dinoapplikationen är i limegrönt muddtyg och med svarta detaljsömmar.
Om man är sugen på ett plagg med en applikation men inte vet helt vad man vill ha, så kan man maila önskemål på tex pingvin, apa, sköldpadda osv så mailar jag några alternativ man kan välja på tillbaka.
Idag kom även ett nytt jeanstyg på posten och jag satte saxen även i det..:)
Byxorna på bilden är sydda i detta tyg och det är lite mer åt det blå/grå hållet än det tidigare jeanstyget jag visat och med mer vita "streck" i.
Klickbara bilder!

Inga kommentarer: