måndag 24 oktober 2011

Livebild


Minsta grabben i sin nya onepiece..

Den större grabbens blev tyvärr lite stor så jag kommer sälja den.. Den skulle blivit 98/104 men jag skulle vilja säga stl 104/110 på den.

Ordnariepris på en likadan är 450:-+ applikation 50:- men eftersom kunden inte själv fått välja applikation och plus ett litet hål på rumpan som är lagat och syns knappt men som jag ändå vill tala om så säljer jag den för 400:- (Alltså den blå/turkosa men gamen på ryggen) (bild på det i princip osynliga hålet kan mailas!) Maila om du är intresserad av den piri--piri@live.se

3 kommentarer:

Sandra sa...

Men guuud så söt! Hur lång tid tar det att göra en sån där om man skulle beställa? Sitter och funderar på julklappar nämligen!

Piri-Piri sa...

:) ca 3 veckors väntetid just nu...

Sandra sa...

Oj, har glömt att kolla ditt svar =) har haft lite att styra med! =) Men jag nöjer mig med det jag redan beställt så får vi se framöver om det blir någe mer.