lördag 1 oktober 2011

Piri-Piri i Motala/Vadstena tidning...






























* En OnePiece fodrad med svart/vitt stjärntyg, en svart stjärna på ena benet samt svarta muddar

*Jeans i det nya mjuka jeanstyget, jag skulle nästan vilja lägga det tyget under trikå istället för jeans.. det är väldigt mjukt och skönt och gör en byxa till lite mer finbyxa, speciellt när man syr på fickor precis som på jeans.. Några sydda stjärnor i gröna sömmar, lite extra långa muddar i benslutet.

* Cardigan i röd velour och med rödluvantyg i luvan, brun blixtlås och bruna muddar.

Klicka gärna på bilderna för att se detaljer tydligare

I onsdags var jag med i Motala/Vadstena tidning, och repotaget blev större än vad jag trodde det skulle bli, vilket var jätte positivt och roligt. Hoppas att många som inte hört talas om mig och vad jag gör blev nyfikna och kollade min blogg.. :) HÄR har ni en länk till repotaget för er som inte läst det i tidningsbilagan.

Inga kommentarer: