söndag 1 januari 2012

2012... Nu kör vi!!
























Dagen D är här.. Idag är man sin egna arbetsgivare.. häftigt!! :)

Januari och februari kommer bli tuffa månader men sen hoppas jag att allt kommer ikapp vad gäller den ekonomiska biten!

Dock dröjer det ett par veckor innan jag kan börja sy dagtid eftersom jag inte har inskolning på Neville förens den 10 januari. Så i ett par veckor till blir det att sy om kvällarna! Sen hinner han väl bara börja dagis så är det väl dags att börja vabba..:S Hoppas att han har bra immunförsvar!
Han blev ju mycket utsatt av baciller under Elliotts första år på dagis så hoppas att vi slipper "varannveckasjuka"!

Plaggen ovan:

* Tröja i nya astronauttyget med enfärgade svarta ärmar och gul mudd och kantband

* Klänning i ett rosa/rödrandigt interlocktyg, Kantad sprud mitt fram med blanka tryckknappar stl 80
Tajs i samma tyg kombinerat med rosa "muddtyg" till det ena benet. stl 74
Obs den ljusa fläcken på tajtsen är endast smuts på kameralinsen!

* Tröjor i svart jersey tyg med vita bilar, turkosa muddar och kantband. Detta tyg har jag inte mer utav hemma men finns det intresse så kan jag ta hem en bit!

Inga kommentarer: