torsdag 26 januari 2012

Blandat


Tröja i "Tyska pirater" med röda ärmar och kantband stl 104
Mössa i gröna stjärntyget, denna mössa är en av 3 vinster som lottats ut i min facebookgrupp. Väntar dock att få kontakt med de andra 2 vinnarna Camilla stengren och Jessika Loftbring...


Klänningar i stl 86 med kantad sprud i ryggen med 2 tryckknappar


Tröja i bruna drakar med enfärgade bruna ärmar och bruna kantband stl 98



Filt i "5 små apor hoppade i sängen" med brun imiterad päls på baksidan och rött kantband
mått 70x100 cm



Detta fina jerseytyg kom på posten idag och även lite fina dekorband



Facebook

Alla som inte gått med i min facebookgrupp gå med vettja...
Där är det lite enklare att publicera inlägg snabbt och snabbt få kontakt med er fans.
Jag lägger ofta ut bilder när jag funderar på att ta hem nya tyger och ber om era åsikter..
Där kan du också delta i tävlingar som jag publicerar när vi uppnår nya jämna "gillarantal"
Så är du inte redan medlem i min grupp bli det idag :)

1 kommentar:

Glamouramamama sa...

Åh, min lilla tjejs klänningar!!:) Ser fram emot de!