lördag 21 januari 2012

Sjukuppdatering och tygomröstning...

Nu äntligen är vi bättre här hemma igen.. hoppas det kan fortsätta så nu så att grabbarna kan få gå till dagis igen i veckan!
Har inte kunnat sy på 1 vecka nu.. gissa om jag har abstinens..;) 
Inskolningen blev ju avbruten pga att vi blev sjuka så det blir en liten mjukstart denna veckan innan de kan börja vara de tider det är tänkt..
Detta har också orsakat att öppnandet av min butik måste skjutas upp.. men ni kommer inte missa när det är dags! ;)

Tack alla som var med och röstade på vilka tyger ni vill att jag ska ta hem.. 
Det blev svårt detta... helt klart blir ju bonsgård iaf den tar jag hem sen var det det här med astronauter och ränder.. 
Det som inte är någon tvekan är ju röd/blå astronauter och röda/vita ränder..
hur jag gör med resten återkommer jag till när order är lagd! :)



Inga kommentarer: