onsdag 22 september 2010

Dagen började inte bra men....



Ja när dagen börjar med att allt jävlas då borde man ta varningen på allvar och helt enkelt inte fortsätta men det gjorde inte jag idag utan fortsatte trotts allt.... det började med att jag skulle olja maskinerna och VAR I H ÄR DEN MEJSELN MAN BEHÖVER NÄR MAN BEHÖVER DEN??? Gick ut i garaget och kände mig som reklamen
"ÄLSKLING GARAGET ÄR SÅ JÄVLA ÖVERFULLT SÅ JAG HITTAR INTE MIN BIL" men i detta fall då skruvmejseln... men till sist så hittade jag den och jag fick ordning på maskinerna. Och började med att sy en klänning som jag kände redan från början att jag inte riktigt visste vad jag höll på med och jag visste inte om mönstret skulle stämma i slutänden utan jag var beredd på att slänga allt i sopkorgen... men tro det eller ej det blev BRA och faktiskt RIKTIGT BRA.. Hoppas nu bara att köparen håller med mig för det är ju det som är huvudsaken!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha ser dig ute i garaget!!