onsdag 29 september 2010

Nu är det nära...:)



Nu har jag inte mycket kvar på beställningarna från mitt första party...

Ni med skarp blick kanske lägger märke till att fickorna på de turkosa sitter aningen längre ner än på de andra två och detta har jag gjort med flit då jag vet att det paret är till en kille och då tycker jag det kan vara lite tuffare om fickorna sitter lite lägre. Det finns ju hur många varianter som helst att göra och alla får lämna sina önskemål när man beställer, det kan tex vara: Lägre gren, Fickorna längre ner, större fickor, resår i benslut, få stjärnor, många stjärnor, smalare modell, bredare, vida benslut, raka benslut osv osv....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vad finna har glömt höra av mig leggat hemma och varit sjuk jag tar gärna det mörka jeans tygget till Lucas jeans kram Johanna