lördag 25 september 2010

Förstår att ni väntar på jeans och dom kommer snart jag lovar!

Har börjat klippa och skulle sytt ett gäng igårkväll men när jag gick ut till syrummet i garaget för att sätta mig att sy så började det åska... och jag är inte så åskrädd ígentligen var det förr men däremot är jag jäkligt mörkrädd och när det också började att åska så blev det för mycket, så jag gick faktiskt in (Efter att ha ringt till mina sambo som fick komma ut och möta mig) ;)Hoppas kunna gå ut och sy ikväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

För det första Annelie så är det din MAN!! Kommer du ihåg att du gifte dig en sommar, fast vi övriga inte fick vara med....;)? Sen måste öva på detta med mörker! Kom hit en kväll så ska jag skicka ner dig att släcka i stallet..;)

Piri-Piri sa...

haha ja det där med MAN tar emot... känner mig så gammal då och det är jag ju inte... är ju bara 22 eller nähä...... 28 då men iaf;) Och mörkrädslan den går nog fan aldrig att bota, skulle vara med en redig sup då kanske, men då blir väl det jag ska sy inte så bra kanske....;)