söndag 3 oktober 2010

En liten prishöjning....

Igår när jag skulle sova låg jag och räknade lite på hur mycket förtjänsten är på jeansen jag gör.. Dom tar rätt lång tid att göra pga fickorna.

Tex: Ett par jeans i stl 80 kostar i matrial ca 100:-, dom tar ca 1,5 timme att göra allt som allt och jag tar 150:- för dom vilket blir då 50:- i förtjänst delat på 1,5 tim... ja då tjänar jag sådär ca 35:-/tim på att sitta och sy dom... detta känns inte så inspirerande så jag kommer att höja alla byxor som ska ha fickor med 30:-/st

Priserna för byxor (med fickor) kommer då se ut enligt följande...

Jeans/Byxor med fickor
stl 50 och 62 150:- (Dessa två blir oförändrade)
stl 68-86 180:-
stl 92-116 230:-
stl 122-134 280:-

(Priserna är utan tryck/applikationer)

Dessa priser gäller nybeställningar från och med idag, ni som redan har beställt drabbas naturligtvis inte av höjningen!

Hoppas på er förståelse

Inga kommentarer: