fredag 1 oktober 2010

Lite nytt




Tror jag har fått stämpelsjukan.....:/ Letar bara efter min stjärna..... hoppas hitta den imorn då jag ska ner på stan där jag fått tips om att den ska finnas.:) Stjärnan här på bilden är en sjöstjärna men det kan ju vara lite häftigt att ha också istället för den traditionella...

Sen har vi lite ny velour. Den turkos/blå är ju den jag haft innan, men den limegröna har jag fått många förfrågningar på då jag haft ett par byxor uppsytt i det, men då trodde jag inte den gick att få tag på mer men JO det gick :D Sen blev det en lila/brun variant också.

Sen har vi en ny grej som jag tänkte pröva... gympapåse.. Dessa svarta har jag köpt färdigsydda då jag insåg att det inte lönade sig att sy dom själv men däremot kanske man vill ha en gympapåse i annat valfritt tyg och då är det ju en annan sak. Denna svarta kommer jag ta 130:- för och då inklusive valfritt textiltryck. Och önskar man en påse i annat tyg så kommer dom att kosta 200:- + 20:- för eventuellt tryck (Om det tex är en enfärgad i annan färg) Jag tänkte när barnen är så stora som tex 5 års grupp då det ska börjag med gymnastik på dagis men det finns ju många som går på gymnastik med barnen tídigare än så...

Vi får se om detta är något som är av intresse?? Lämna gärna era synpunkter, alltid kul att läsa vad ni tycker!

Inga kommentarer: